Sunday, November 1, 2009

Dalam kedukaan..ada ketenangan..

بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Kalampenaku...
Aku nak kongsi kegembiraan aku kat cnie..hari nie keluar jalan-jalan ikut housemate aku,kak syitah pi Darby Park area KLCC.Ermmmm...pi rumah saudara dia.Best sangat hari nie coz aku jumpa dengan si comey LOKMAN dan si cute FARISYA,dan ada laginya Farhana,Fatini juga Firdaus yang minat melukis komik tersendiri..hehehe..rasa terubat sikit rindu kat kampung tercinta nun jauh di jelapang padi..huhuhu..kat bawah nie aku selitkan gambar-gambar time kat sana... 



 

 

 




hehe...best kan..perut kenyang dan hati juga bahagia..Alhamdulillah...thanks YA ALLAH coz KAU hadirkan kegembiraan dan ketenangan buatku hari nie..dan thanks juga buat kak syitah...dan tak lupa juga buat cik aini dan pak cik hasyim sekeluarga...semoga senantiasa dalam rahmat dan barakanNYA..murah rezki sokmo...amennn=)

p/s : - dah happy tue jangan lupa nak study pulak ye angah..
       - jia you!!ma'attaufiq wannajah buat sahabat2 semua...
       - jawab exam elok-elok noo.. 



No comments: